I became someone else.




Kan du hjälpa mig att förstå ?


Jag är sjutton år, glad och kär.
Jag gillar att läsa bloggar. Varför ? Jag vet inte riktigt, kanske för att jag då kan fly mitt eget liv och kanske för att jag är intresserad av människor. Jag hoppas på det sista för det första lät så deprimerande.
Man kan fiska skvaller genom bloggar också och jag älskar att skvallra.
Jag läser inte bara stora bloggar, jag läser mina vänners bloggar och personer jag knappt känner.
Bloggarna är definitivt i olika genrer, jag läser så kallade modebloggar, sexbloggar, livsstilsbloggar, tråkbloggar, allt.
När jag sitter vid datorn och har uppdaterat mig på alla bloggar är jag handfallen, jag har inget mer att göra.
Kanske skriva på min egen. Det har börjat bli roligare, för att fler kommenterar.

I skolan när vi fick välja mellan att skriva om bloggar eller om konsten så valde jag konsten.
Att skriva om bloggar hade helt enkelt blivit för personligt, lätt och tråkigt.



Jag och Felix har haft en väldigt mysig helg. Vi bakade chokladbollar, kollade på OC, myste, kollade på The Notebook, lagade middag tillsammans och vi har bara tagit hand om varandra.
Jag längtar till torsdag.

Kan inte alla bara komma hem ?


Ord kan bli för stora.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pokonis

2008-11-02 @ 15:37:50
Postat av: Klasskompis 4

Jag tycker om att läsa bloggar för att människor är så fruktansvärt fascinerande. Det är underbart kunna klicka sig till en sida och läsa om ännu ett sätt någon ser världen på, utan att behöva ställa en massa frågor.



Att sitta ensam i sitt rum framför datorn och lära sig hur människor tänker... aah.

2008-11-02 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0