Ett samtal om livet.




20 månader imorgon älskling!


Sätesvärme i bilen och nybäddade sängar är  underskattade.
Det är nästan det mysigaste som finns så här på hösten.
Köra på alviksvägen under alla löv i fina färger och känna värmen.
För att sen på kvällen krypa ned i en stor mjuk och fräsch säng.
Det kan nästan inte bli bättre.

Nu är det praktiskt taget lov och det känns så skönt.
Att bara få tid att andas, ta hand om sig själv och mysa.
Imorgon ska vi baka dagen till ära.

Ett samtal med mamma om livet och händelser. Två samtal om kärlek.
På företagsekonomin gick mitt hjärta lite sönder men du lagade det.
Jag vet inte varför men jag kände mig utanför.

Middag med en härlig vän och glass med en annan.
Jag älskar att konversera med nära människor. Det är givande.
Att prata med vem som helst, alla personer är en bok.

Här kan ni läsa min bok.



We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
And we'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!



//en av alla klasskompisar. ledtråd: helt klart den sötaste;)

2008-10-25 @ 20:08:00
Postat av: Anonym

Grattis!

2008-10-25 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0