Det finns en värld i mina drömmar.

 


Jag ska få en till kusin!


Helgen och förra veckan har varit relativt bra med tanke på omständigheterna.
Jag hann inte träffa Felix förstås, men vi har umgåtts i helgen.
På torsdag var det bild och det  gick rätt så bra.
På fredagen var vi hemma hos Karin. Vi var 16 personer där.
Det var väldigt härligt, så levande på något sätt.
Jag och Jessica gick hela vägen hem i hösten.
På lördagen myste jag och Felix.
Vi har kollat på 287 minuter OC nu ihelgen.
På söndagen vaknade vi sent och bara tog det lugnt.
Vi gick en promenad i solen och köpte lite godis.
Jag har även övningskört en del. Det går bättre.

Just nu lyssnar jag på Segertåget (på radio) och dricker te.
Snart ska jag göra mig iordning för att åka till Mickan.
Klasskompisar ni är bra.

När jag såg honom kände jag en lättnad.
Han finns inte längre i mitt liv.
Jag kände mig okomplicerad.
Utan honom kan jag andas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0