Ibland är det lättare att le.




När mörkret närmar sig är det så skönt att vara två.

Idag är det söndag och tristessen känns total. Fysikprov snart och jag förstår knappt. Men jag orkar inte plugga för jag ser inte logiken. Idrottsarbetet och svenska texten får också vänta - jag har något roligare att göra.

Den här veckan har jag ätit soppa 5 gånger. Vad kan bli bättre än en varm soppa när man fryser?
En kram och mysa under en filt förstås men när det inte är en möjlighet vinner soppan.

Kvällen i fredags hos Sara var så fin. Vi hade så roligt, det var ett härligt gäng. Jag och Karin hann prata, på riktigt och det kändes bra. Det var alldeles för längesen. Jag vill mysa med er, en film och choklad. Snart kanske ?

Björn har fått fem små söta kattungar, det var en fin stämning där.
Jag sov ungefär hela filmen och Felix var söt och la sin tröja över mig.
På en regning söndagmorgon finns det inget bättre än att vakna med honom.
Regnet blev till snöblandat och sen snöade det!
Det är lycka att se snöflingor långsamt dala ned.
När de kom till marken försvann de som om de aldrig hade funnits.
Men lite vitt blev det.

Den första snön är magisk.



Verkligheten kan bli en dröm.





Kommentarer
Postat av: K

Det var så härligt att verkligen hinna prata med dig. Och att se dig, er den här helgen också. Närheten. Att det får bli vardag igen, det är så jag vill ha det.

2008-11-23 @ 17:09:23
Postat av: M

K det är det som är det underbaraste. Att det är vi <3

2008-11-23 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0