Två delar av samma verklighet.




Jag vill vara där.

Det gör ont i mitt hjärta men mest i magen.
Jag letar inte längre.
Kanske väntar jag på att något ska försvinna.
Om ord är en lek är kärleken det bästa.
Jag vill vara lika lycklig som igår
Men idag är det svårt.
Kanske kan inte lycka gå över så fort.
I så fall skulle jag fortfarande vara lycklig
Eftersom alternativ nummer två inte är särskilt tillfredsställande.
Så jag tycker att vi bestämmer min lycka
Utan att tänka på konsekvenserna eller morgondagen
Just nu vill jag tänka positivt
Trots att det är svårt så är snön vit.
Vi leker i snön och vi älskar varandra.
Imorgon kanske snön är borta
Men jag hoppas att glädjen består.



Jag behöver ljudet av ett annat hjärta.


 

Kommentarer
Postat av: G.Eheime

Vackert.

2008-11-25 @ 21:16:40
Postat av: Anonym

Gud vad jag önskar att jag vore lika djup som du är, Madde

2008-11-27 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0