Fluorescens




Jag har en dröm om ett oordnat universum.

I drömmen finns inte ni och inte heller gud
Vetenskap och du
Vi går där hand i hand
Plötsligt kommer dom
Dom andra
Vi är inte längre säkra
(Jag ligger och skakar i min säng)
Jag har kommit bort
In i en annan värld
Där ödet regerar och freden är halv
Du finns inte i den världen och jag vill
Bort från paradiset och till verkligheten
Som i en saga
Levde de lyckliga i alla sina dagar
Men verkligheten är något helt annorlunda


Jag har sett för mycket.



Kommentarer
Postat av: Q

Du skriver sjukt bra.

Jag tycker om att din blogg har substans, den är intressant att läsa och den väcker tankar (ergo intressant).

Du kommer att bli världens klokaste mormor.

2008-11-29 @ 23:59:46
Postat av: Q

P.S. Jag älskar bilden.

2008-11-30 @ 00:01:07
Postat av: M

Vad glad jag blir Q.

Bilden målade jag i ren brist på fantasi.

2008-11-30 @ 11:46:46
Postat av: K

Du skriver så vackert Madde. Jag vet inte om jag ska le av lycka eller gråta. Du är så himla fin. Och jag är väldigt glas att jag har dig.

2008-12-01 @ 17:20:23
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen till min sida!

2008-12-01 @ 17:22:05
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0