Det finns något i mitt hjärta som jag inte välkomnar.




Livet kärleken sorgen glädjen besvikelse
Vad är det som skiljer det ena från det andra?


Molly och jag hyrde film och gjorde egen pizza.
Vi såg en asiatisk film, den sista i trilogin. Den var välgjord men dt spårade ur lite kanske. Men överlag var den bra.
Vi åt, pratade och skrattade. Plötsligt var klockan halv tolv och vi hade nyss ätit klart.
På med filmen och fram med chokladen.
Det var en underbar kväll.
Mitt hjärta är på rätt ställe när jag är med dig. Du är en så bra vän.
Cinemateket snart igen ?

Idag är det söndag och jag och Felix tog en promenad och åt kladdkaka.
Ibland är det svårt att känna efter.

Motorstopp och starta i uppförsbacke.

Du var nära men jag var långt borta
Jag kände dina andetag
Men jag vågade inte fråga
Det brände inuti och jag försökte hålla mig lugn
Sen kramade du om mig och jag kom tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0