En vän, känslor, trötthet och ensamhet.

Min söta älskling.

Här är min underbara pojkvän tidigt imorse.
Jag gick upp kvart över sju och fixade mig. Jag gjorde frukost till min hjärtevän som sov så sött.
Älskling du är så söt.

Fredag 23 maj, dagen innan Mollys födelsedag och hon bjöd på middag.
God sallad med kyckling. Underbart sällskap och mysigt.
Sedan blev det presentöppning och sång.
För att inte tala om tårtan som var så god.

Fredstårta

Specialbeställd och Mollsan fick coolaste klockan av magda :D

Vi spelade TP och det var svårt. Tröttheten kom över oss och Mollx fot mådde inte bra.
00.00 Vi sjöng ännu en gång, på rätt dag.
Grattis Molly! Du är underbar.

Vi kom hem ungefär halv 2 tror jag och somnade vid tre.
Vilke betyder att jag fick tre timmar. Natten innan sov jag bara fem timmar.
Så nu går jag på övertid. Jag måste sova ut.
Sommarlov nu, snälla ?
Värmen ska komma tillbaka nu i veckan.

Idag lördag har jag jobbat (det var därför jag gick upp vid sju).
Det var inte min helg så jag kände inte riktigt personerna och de var stela och lite otrevliga.
Till en början i alla fall.
Det har slagit mig hur stor roll alkoholen spelar i människors liv.
Alla åldrar.
Jag förstår inte. Förklara inte.
Efter jobbet åkte jag hem och bytte om. Det var sol och jag behövde vila. Jag gick ut och halvsov på badbergen. Väldigt härligt men ensamt. Jag gick hem igen och försökte göra något. Såg Lost från i onsdags. Kollade lite på spanskan. Muntligt slutprov.
Här är jag. Fortfarane ensam och ganska miserabel. Med dator i knät i sängen, eurovision på tv:n och ett halvmisslyckat försök till banana split.

Imorgon är det mors dag och för att fira min mamma bjöd jag henne på middag i onsdags.
Efter musikalen Rent i skolan skyndade jag och felix hem. Sedan åkte jag och mamma till staden och köpte biobiljetter och sedan åt vi varsin god ceasarsallad. Filmen var Untraceable - Utan spår. Bra skräckfilm lite i stil med Saw.

Du ska vara där för alltid.
Där i mitt hjärta.
Du kommer inte ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0