There and back again.



Sälen. Sportlov 2008. Jag åkte dit med Felix och vi träffade Calle Svensson och bror Niklas, Anders och David, Stefan och Martin Alesund med vänner. Samuel var också där, Pontus pluggade.
Vi var tolv som åkte. Det var sol och underbart.



Vi lunchade tillsammans två dagar. Det var härligt.
Det är så roligt att umgås med er. Lättsamt.



Myste i liften gjorde vi såklart.
Det var så härligt i solen.

Första dagen kunde man nämligen bara se någon meter framför sig. Himlen och marken var samma.
Men det var härligt ändå. Sälfjället, Lindvallen och Högfjället.
Sista dagen åkte jag och sötfelix bara med varandras sällskap och det var ännu härligare.

Äventyr i skogen och på vägen hem ifrån staden eller hur ?

Ni som umgås med mig vet att jag hade ångest innan över att åka med den duktiga felix, men jag kan lättad säga att det gick bra. Jag vågade mig på svart efter en del tjat. Det var helt underbart att åka med dig älskling.
Du gjorde mig bättre och du var snäll.
Tack för att jag fick följa med.

Innan vi åkte upp firade vi ett år.
"Jag och min pojkvän har varit tillsammans i över ett år nu."
Det är så osannolikt och sjukt länge. Det trodde jag inte för ett år sedan.
Men jag kände ändå att du var rätt. Jag hade ju trots allt varit kär i dig väldigt länge.
Vi klarar allt. ♥

Tack för att du alltid finns där älskling.



These smiling eyes are just a mirror for the sun.



Kommentarer
Postat av: e

DU MÅSTE HA HJÄLM IDIOT!!
shit you could have get killed.. eller nått.

2008-03-11 @ 10:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0