Glädje.



-Varför ser det ut som du gråter ?
-Det regnar. Mina ögon är som vädret.


Felix har varit sjuk. Igår köpte jag lite olika godsaker som jag vet att han tycker om och jag tog med mig tre filmer i olika genrer. Om han skulle ha tråkigt när han var sjuk. Sen så älskar jag att skämma bort de jag tycker om.
Särskilt de närmsta.
Vi myste ett tag hemma oss honom och han verkade må bättre. Underbar är han.
Sen träffade jag Jessica och vi åkte in till staden med hårspray som syfte.
Vi köpte godis också och det var trevligt. Söt vän det där. På Ica klämdes det avokados och sen gick vi skilda vägar.
Imorse gick jag upp tidigt, jag hade ställt klockan på halv åtta först för att kunna dra mig ett tag.
Upp vid åtta. Frukost och fixa i ordning allt och mig själv sen tog jag tolvan.
Jag träffade karlström som skulle jobba.
Han klev av och jag fortsatte en bit.
Jag åkte in för att hinna överraska innan hon tog tågt bort för alltid kl. 10.20.
Hon blev glad och jag blev nog ännu gladare. Av att se henne och prata med henne.
Allt är så äkta.
I den stunden var allt vackert.
Molly klev på och vi skiljdes åt. 
Jag längtar till vår lunch om fem och en halv vecka (!). 
Efter det tänkte jag att jag kunde fortsätta med att överraska.
Så jag åkte till mammas jobb och fikade lite.
Jag fastnade bland böckerna på second hand rätt länge.
Mest i hopp om att få se en bok som ropade mitt namn. Eller förorternas buddha.
Men alla böcker var tysta, några viskade men inte lika högt.
Sen talade jag till Moment 22 och den köpte jag.
Tio kronor.
 Sedan fikade jag lite mer hos mamma och åke sedan hem.
Där tog jag på mig en jacka och träffade felix vid bussen.
Vi åkte in till stan på ytterligare en bokjakt för min del.
Två böcker var.
Solregn.

Överraskingar och uppvaktning - ibland är det trots allt bra att ha mig som flickvän, vän eller dotter.


Jag ler.


Kommentarer
Postat av: Anonym

YEA!! That's all i can say. Fan va grymt att bara överraska folk.. tror jag snor inspiration från dig och gör det :P

2008-06-17 @ 23:13:17
Postat av: Molly

JAG BLEV SÅ HIMLA GLAD! Du är så bra som en vän kan bli och är så glad att ha dig. Du är vekligen fantastisk. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-06-29 @ 17:48:28
Postat av: ebb

DEN har jag just läst.. skum bbokk det där..





läbbig komisk krigsskildring.

Hej!

2008-06-29 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0