Drömmar om verkligheten.

 


Det borde alltid vara sommar och blommor i håret.

Midsommarafton.
Den var underbar.
Jag vaknade upp med min pojkvän rätt så tidigt, vi åt lite frukost och gjorde oss i ordning.
Sen började vi med kransarna. 
Felix avslöjar sina blomstertalanger genom att göra en jättefin. 
Min blev lite mer vanlig inte så där proffsgjord.
På med fina kläderna. Jag hade min vita sommarklänning och det var sol.
Vi åkte iväg till Felix morbrors kolonistuga och där väntade en god lunch.
Det fanns en äng med barn och dans.
Jordgubbar och grädde och jordgubbar doppade i choklad.
Det är sommar i en smak.
Att vara kär och äta jordgubbar i solen är nog det bästa.
Samtidigt som man får en puss och får höra att man är söt.
Livet är som i en liten hjärtformad ask då. Fast ändå så fritt.
Vi åkte hem och åt middag hos Geukens.
Efteråt hörde vi något om fotboll som inte blev av.
Kakor och Sex and the city började kvällen med.
Sen satt vi ute på vår balkong till sent på natten med filtar och tända ljus.
Vi samtalade om allt möjligt.
Det var ett tillfälle då allt som kommer ur en är helt äkta och vi kan prata om allt.
Vi är trygga med varandra.
Jag trodde aldrig att jag skulle få en så underbar person så nära mig.
Vi är så goda vänner.

Dagen slutade med eller dagen efter började med en promenad i nockeby klockan fyra i morse.
Allt var så stilla och vackert.
Vi gick på spåret.
Vi kommer aldrig att falla.


I will miss your laugh, your smile.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0