Du och jag.


Felix Felix Felix.

Tack för att du finns.
Igår var allt så vackert, trots att vi åt oss igenom hela dagen.
Strömavbrott.
Allt var så mysigt.
Du är alltid så mysig.
Nu lyssnar jag på din skiva och tänker bara bara på dig.
Vi ska klara allt, och det ska bara bli bättre och bättre.
Jag vill så gärna mysa med dig nu, allt annat är för ansträngande.
Du har alltid varit min räddning. Du har räddat mig från allt.
Att få vara med dig är frihet.
Det är underbart.
Jag saknar dig! ♥



I remember that time, do you ?


Kommentarer
Postat av: din, bara din

Madde! Du aer sa soet. Jag vet att jag inte kan skriva alla bokstaver sa jag skriver pa engelska istallet. I LOVE YOU!!!! Jag aer sa glad att du aer min!

2008-01-08 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0