If l could be like that.


Vackert

Den här bilden är fylld med frihet, lycka och kärlek.
Se så fina ni är. Nu när det svårt att bli, så måste vi vara.
Oavsett om vi bråkar i mataffären eller om vi myser i någons kök så vet vi att vi kan känna oss trygga.
Att vi håller ihop. Det är vad jag känner, tror, hoppas och önskar.
Utan er skulle det vara tungt.
Det skulle inte fungera, ni är en del av mit liv och utan den delen faller jag samman.
Nästa vecka kanske vi kan fika ?
I min värld fikar vi. Jag älskar er.
Ni är så vackra och ni bryr er. Jag är så glad att ni finns.


.

Kommentarer
Postat av: Sara

Madde, jag är glad att du finns. Även om vi bråkar i mataffären vet vi var vi har varandra. Du är så viktig.

2008-02-13 @ 21:07:31
Postat av: Tejp

Vi fikar i min värld också.

2008-02-15 @ 23:46:57
Postat av: K

Du är fin Madde. Och vi alla är så bra tillsammans. Viktiga, betydelsefulla. Jag klarar mig inte utan er. Det ärinte ni, det är vi. Och det är jag så glad över.

2008-02-21 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0