Take me back to the start. Please.




Det är vad det handlar om.

Det är ingen hemma.
Jag saknar dig.
Den här dagen skulle vara så bra.
Nu är jag bara här.

Vi såg på film i nio timmar igår.
THE END
Det var för tidigt för att se på varandra.
Tårar föll. Stilla.
Vi såg inte på varandra.
Det kändes så vackert.
Det var längesen jag grät till en film.

Idag skulle vi ha bokat den där resan.
Vi skulle mysa och ha kul.
Det var underbart att träffa dig igen.
Vi har haft så mycket att prata om.
Jag är så kär.

Imorgon är slutet på det här året.
Sorgligt och skönt.
Men jag tror inte att mitt år tar slut imorgon bara på grund av ett datum.
Det borde ha en djupare mening.
Tiden är inte slut.

Men det här året.
2008
Varför finns år ?
Månader ?
Dagar ?
Jag vill bara att det ska finnas kärlek.
Jag klarar mig inte ensam.


Halva gymnasietiden är förbi.
Och vi har halva kvar.
Jag vet inte vad jag ska säga.
Eller vad jag tänker.
Jag borde lyssna på min mage.
Men mitt hjärta har makten.
Någon?


May it be a light for you in dark places, when all other light go out.



Kommentarer
Postat av: Calle Svensson

Mysig! =)

2008-12-31 @ 12:26:45
URL: http://blogg.zeta-two.com
Postat av: Ben Franklin

uuuuuuuuh

2009-01-01 @ 19:35:16
Postat av: Alina

God fortsättning! :)

2009-01-01 @ 19:38:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: anonym

väldigt vackert skrivet=)

2009-01-05 @ 13:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0