Maybe this Christmas

I torsdags efter det sista provet började mitt lov.
Jag och Felix firade med tv-spel och sen var det bild.
Cilla bjöd på söderte och alla var glada.
När jag kom hem bakade jag kakor och en kladdkaka.
Kakorna brändes vid men kladdkakan blev någorlunda.
Jag satt uppe till tolv och pysslade med julklappar till flickorna.
Texter, foton, skivor och godbitar.
Tidig morgon och julmys på fysiken.
Staffan (var en idrottsman) tackades med sång och fika.
Han påminde oss om de fyra frågorna och blev nog rörd.
Vi lekte charader och pictionary.
Mickan: Silverstolpe joddlar i ljushallen
Skönaste charadern
Sen kramades vi och åt piroger i två timmar.
Nej vi var i musiksalen också.
Pojkarna spelade fint.
Avslutningen började och visade sig vare lite seg.
Men man fick biskvier och bullar.
Jag och Felix köpte julklappar efteråt.
Sen åkte jag hem och slog in mina.
(Det är inte meningen att skriva ett "det här har jag gjort"-inlägg, men ibland måste man)
På kvällen åt jag en underbar middag hos Molly
Alla flickorna är så söta.
Julklappsutdelning och halva Love actually.
UNDERBAR KVÄLL!!!
Lördag = Mys med Felix och lilla julafton med familjen.
På kvällen bytte jag och Felix julklappar eftersom jag ska till Norrland.
Han är ju för söt!
När vi vaknade såg vi på OC och senare åkte vi till staden.
Julmarknad och julklappar i olika riktningar.

Jullov är nog det bästa för själen.



Are we humans ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul!

2008-12-24 @ 13:43:27
Postat av: Anonym

God Jul, sötnos!

Hoppas du har det super, det förtjänar du verkligen=)

2008-12-24 @ 18:07:48
Postat av: ?_?

God Jul Madde! :)

2008-12-24 @ 23:14:35
Postat av: Calle Svensson

GOD JUL!!!

Jag är back on track med bloggandet nu förresten.

2008-12-29 @ 19:51:14
URL: http://blogg.zeta-two.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0