This is the answer to the question on my mind.


This is the answer to the question on my mind.

Jag går inte isär när jag går med dig.


Hemgjord blåbärssylt, banan och ett tack.

Fredag, min födelsedag. 11 april. Under dagen kom fina sms, i skolan sjöngs det och jag bjöd på biskvier.
Inte så goda men i alla fall.
Det bästa på hela dagen hände ungefär klockan 07.10.
Opåklädd stod jag i badrummet då det plingar på dörren. Jag öppnar och där står Felix.
Kan man ha en sötare pojkvän ?
Nej, där stod han med en rosa ros och ett leende.
Jag fastnade i hans famn med ett stort leende och glädjetårar på kinderna.
Det ögonblicket var lycka.
Kärleksglädje.
Efter skolan åkte jag Moa och David till staden. Alla med olika avsikter men avsikterna kom senare.
Vi gick inne på Åhlens och testade parfymer och sen blev vi bara två.
Då testade Moa en jättefin somrig skjorta och jag köpte en t-shirt till pappa.
För det var även hans dag.
Hanna skulle få sig en present också.
Sen ringde äntligen Felix och vi åkte hemåt och avnjöt en god middag med min familj.
Paketöppning och efterrätt.
Allt blev så bra. Jag älskar halsbandet jag fick av Felix. Då blev jag rörd till tårar igen.
Fx och jag promenerade inne i staden och hälsade på lite vänner i abrahamsberg.
Tack för en underbar dag. ♥

Lördag. Fika med vännerna.
Hanna Karin Sara Molly Magda Jessica.
Ebban var i spanien.
Vi fikade i över tre timmar på Café String.
Stora varma mackor och te.
Presenter också. Till hannan och madden.
Jag fick en underbart fin väska. Tryckt med foton på alla :D
Jättefint. Jag fick även två filmer och en filmkväll med middag någon dag.
Det var alldeles för mycket.
Ni är änglar. Tack.

Kvällen utspelade sig på badbergen. Marshaller, engångsgrill och en lite misslyckad brasa.
Före detta ababarn och blackebergare. Härligt trots regn och kyla.
Vi borde göra om det med bättre väder i sommar.


I'm yours.

   

Kommentarer
Postat av: TheMagnificentLove

Det var inget fel på min brasa!!!
:DD

2008-04-17 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0