Right now everything is turning blue.


Gos

Right now I wish I could follow you to the shore


Varför vill det inte ?
Blåsarens dotter, dottern av den förlorade lyckan.
Det regnar.
Det dunkar i mitt bröst. Mitt hjärta slår tungt.
Ingen hjälte finns där nu.
Jag kan inte sluta titta på dig. Jag kan inte.
Så som det ska vara.
Vi glömmer det här, båda två.
Mestadels i alla fall.
Och det är så det är.
Det kalla vattnet och biologi.

Jag har svårt att sova.
Jag tänker på dig.
På vad du har sagt.
Dag och natt.
Du är helt underbar.
Du har en gitarr.
Allt försvann nyss, men jag ger inte upp.
Du skulle ringa senare.
Nu är det för sent.
Är det alltid om dig ?
Men det är så det är.
Det är alltid om dig.
En måne och du och jag.
Har jag sagt att jag älskar dig ?
Har jag sagt att jag vill ha dig ?

Ett ögonblick blir till evighet.
Två ögonpar i mörkret.
I kärnan av mitt hjärta.
Det är något med dig.
Som jag inte kan släppa.
Det är något outgrundligt med hennes ansikte.
Som om det finns för mycket.
En spegel ljuger aldrig.
Gör jag ?
Borde jag kanske.
Jag önskar att du vore här nu.

 I used to shoot you down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0