Han är den där som jag längtar efter


Han är den där som jag längtar efter

Jag vill bara springa till dig. Ramla in i din famn och gömma mig.
Glömma det som skrämmer mig. Jag vill känna mig trygg.
Med dig är jag allt som är bra.
Just för att du är allt det där som är bra.
Kom hit så kan vi rymma iväg.
Till en bättre värld.
Låt oss bara umgås i en harmoni av kärlek och glädje.
Vi behöver semester och varandra.

Jag  vill så gärna bara springa in i den här bilden.
 
Don't you worry about the distance,
I'm right there if you get lonely,
I'm by your side.
I'd walk to you if I had no other way,
Our friends would all make fun of us,
And we'll just laugh along because,
We know that none of them have felt this way.

Jag älskar dig med hela mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0