There's something wrong with me, I'm a cuckoo.



You've got a friend.

Är det höst nu ?
Kommer ni ihåg för ungefär ett år sedan när vi cyklade ut till Rosenhill på Ekerö?
Vi sa innan att vi skulle stanna vid drottningholm och hoppa i löven där.
Det blev aldrig av eftersom vi cyklade vilse och det var kallt och långt.
Men om vi hade gjort det hade det varit ett vackert höstminne.
Minnet av cykelturen ut till musteriet är också fin, att vi verkligen gjorde det.
4 mil.
I år borde vi leka i löven. För gamla tiders skull och för framtiden.
Även om vi bara skulle prata om att göra det.


You should have seen the curse that flew right by you.


Imorgon är det skola, igår hade jag och Felix det jättemysigt. Vi borjade dagen med att sitta ute i solen och plugga biologi tillsammans, sen begav vi oss till åkeshov och simmade en kilometer.
Efter det handlade vi lite, för att sen laga en god middag. Som vi avnjöt med tända ljus och fina ord.
Vi var också duktiga och bakade en äppelkaka.
Helgen var fylld av levande ljus, romantik och känslor.
Jag vill inte att den här helgen ska ta slut.
Men imorgon är det oundvikligen måndag.
Då är det den 24 september. Jag och felix firar då 7 månader. ♥


And I love you. You know I love you.



Kommentarer
Postat av: Karin

madde. det var så länge sen jag träffade dig. jag saknar dig. tiden glider iväg.

2007-09-27 @ 17:09:37
Postat av: Madde.

Karin!!! Jag saknar dej!

2007-09-27 @ 19:39:06
Postat av: molly

låt oss bada i löv! och låt oss ses oftare, det känns konstigt att det ofta bara blir nån gång iveckan. men det blir nog bättre. när vardagen harbörjat sitta riktigt, då kommer det bki bättre. och min vackra vackra vän. var det inte 2 år sen ekerö?
jag älskar dig

2007-10-04 @ 20:50:35
Postat av: Madde.

Molly, åh var det två år sen ? Joo det var det nog, äsch.
Men jaa jag hoppas det kommer bli lättare att träffas.
Det är viktigt. Jag saknar dej.

2007-10-05 @ 13:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0