Permission to land but the sun in our eyes.



Det här är min nya tillfälliga blogg. Maddeapelsin försvann spårlöst.
Jag kommer antagligen inte skriva lika mycket, men ibland.

Nu är det blackeberg, jag trivs där.
Men jag trivs inte riktigt i min klass.
Dom är väl trevliga, men jag mår inte bra där.
Och att trivas i sin klass är det viktigaste enligt mej.
Men som tur är så finns det massa ababarn, och självklart min underbara Felix.
Han får mej att orka varje dag, utan honom skulle jag aldrig klara mej.

Usch.
Jag saknar dej, Molly.
Det är så ensamt i klassen utan dej.
Det är hemskt, jag vill ha dej där.
Jag klarar inte det här.
Allt är så jobbigt, det här tär på mej och min själ.
Jag kommer snart att brista helt.

Ibland önskar jag bara att allt kunde försvinna.
 Mest önskar jag att allt bara kunde vara som det brukade.
Att bara få känna sej säker och trygg.
Det är så viktigt för mej att vara trygg, jag hatar att känna mej osäker.
Att inte kunna säga något utan att folk kollar konstigt och  tycker att man är konstig.



I don't want to be like you.



Kommentarer
Postat av: fölixx

vill bara att du ska veta att jag älskar dej madde! <3

2007-09-13 @ 20:13:05
Postat av: fölixx

Jag finns alltid för dej älskling. De vet du <3

2007-09-13 @ 22:21:39
Postat av: molly

Madde, det är för sorgligt. Jag saknar dig, och du saknar ju mig. Vi saknar varandra!!! Trots att vi bor i samma stad,samma ställe, så saknar vi varandra. HUR FAN FÅR DET GÅ TILL??? är det oss det är fel på eller är det hela skolgrejen som förstör? varför alltid så mkt?
JAG ÄLSKAR DIG OCH KÄNNER MIG SÅ TRYGG I DITT SÄLLSKAP.och just trygghet kan det vara ont om i dessa tider. När ska vi ses näst? <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2007-09-14 @ 19:05:16
Postat av: Madde.

Föööölöks, jag älskar dej.
Molly vi ses och tar en mysig promenad på söndag.
Som sagt, du är som balsam för själen.

2007-09-14 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0