I see stars in your eyes when you smile.



                               I see stars in your eyes when you smile.

Jag försöker säga något utav värde, men allt jag får fram är några värdelösa ord som jag sen ångrade.  Jag önskar att jag kunde ha sagt allt jag ville.



Idag igår nu.
Jag vet inte.
Men det börjar kännas bättre. Dagarna flyter i alla fall på. Mycket plugg. Och mycket känslor.

En händelse som gjorde stort intryck eller avtryck idag var när vi i ljushallen i skolan stod jättemånga från aba.
Nästan tio personer, från samma skola och många från samma gamla klass.
Där stod vi och pratade och skämtade med varandra på ett så tryggt sätt att hela den dagen blev värd att leva.
Jag tyckte att det var underbart.
En grej jag undrar är om andra mäniskor tänker så här pass mycket på olika händelser som jag gör.
Jag tänker alltid så mycket.
Sen om det är något bra vet jag inte.
Men det var i alla fall vackert om man såg på det utifrån, fast inuti.

Jag vet inte om jag saknar aba, men jag saknar trygghet. (upprepning?)
Felix du gör min dag till något alldeles speciellt jämt.
Att få träffa någon man kan krama på och känna sej säker med, att bara kunna släpa allt och vara sej själv fullt ut.
Jag älskar dej så mycket.
Tack.



I wish I could fly away.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0