I try to laugh about it, hiding the tears in my eyes.


I have to go, I have to go


Break through the undertow, your hands I cant seem to find.
Pollution burns my tongue, cough words I can't speak
So i stop my struggling, then I float to the surface,
fill my lungs with air, then let it out.


Vad ska man göra när allt bara känns fel ? När orden man inte säger inte riktigt kommer ut rätt ?
Varför ska det vara så svårt ?
Jag förstår inte, det är så mycket jag inte förstår.
Vart är ni ?
Vad gör du ikväll ?
Nästan alla frågor börjar på v, undra hur det kommer sej. Att v blev en frågebokstav.

Triangel.

Tú eres hermoso, como las estrellas.
Tú eres importante.
Amor por siempre.

Jag vill inte, varför är allt så komplicerat.
Jag orkar inte.
Allt som skulle vara så bra.
Är det bra ?
Jag trodde det i alla fall.
Men vad kan man göra egentligen ?
Ingenting.



Ingenting.


Kommentarer
Postat av: kolla ip'n

jag som trodde du hade fått energi nu! som om allt gick uppåt. vafan madde.. se till att det ordnar sig. annars kan vi lika gärna bilda en klubb och slänga oss i sjön .. (min typiska smiley)

2007-10-20 @ 20:17:52
Postat av: Mad.

Jag trodde det med, men det blir mörkt ibland. Men det kommer ordna sej, jag försöker vara positiv. Du måste också se till att ordna. =)

2007-10-21 @ 20:36:33
Postat av: ghghgh

Är det menigen att någon ska bry sig nu?

2007-11-11 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0