Honey and the moon.


 Jag vill le som du. Ditt leende är vackert.
Vi är vackra, du finns där och dina ord går in i mitt hjärta. Och där stannar dom.
Jag plockar ofta fram dom och tittar. Tänker på orden och känner värmen och kärleken.
Dom där minsta orden som du säkert inte har en aning om att jag sparar i mitt hjärta.
Dom orden är så vackra.

Don't know why I'm still afraid.
If you weren't real I would make you up, now
I wish that I could follow through.
I know that your love is true. And deep, as the sea.


Moa, du betyder mer än jag egentligen trodde. Jag förstod det först när du sa att du tyckte om att gå i samma klass om mej och då insåg jag att jag var riktigt glad att du går där i min klass.
Du får mej att känna mej mer hemma där, bland alla och blå.
Vi kan vara oss själva.
Du gör det lättare.

Jessica jag tänker på dej.

När ni kramades så kände jag mej så glad, det kändes så bra. Ni är bra.
Och Ebbas fika i söndags var så mysigt, du är så söt Ebbis.
På lördagen åt vi middag, en härlig blandning individer.
Det är så skönt att få skratta.
9 månader med gullungen Felix. Vi hade det väldigt mysigt. Du är så mysig.
Alltid. ♥

På fredagen var vi hos mina kusiner, jag och Felix.
Där var det middag och glädje. Jag saknar er.
Julafton snart.


image15

Fika i tisdags på Café 60.
Ni är så bra!


Kommer ni ihåg Rättvik ?
 Gudstjänsten där i kapellet, det var helt underbart.
Jag grät och den magra killen sjöng Ironic.
Det är ett vackert minne som jag har tänkt mycket på nu.
Kanske är det bara jag som minns det. Men det var helt underbart.


 

Kommentarer
Postat av: klassvän

du gör mig så glad madde:D

2007-11-30 @ 17:59:28
Postat av: Mad.

Du gör ju mej glad. =)

2007-11-30 @ 22:01:25
Postat av: Jessepesselingonprutt

Haha, jag trodde att det stod "jessica jag tänder på dig" först. Men ah, Madde, jag tänker på dig också

2007-12-08 @ 14:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0