Du var solskenet.



image14




Den här veckan har varit bra, jag har lärt mej mer om mej själv och förstått att jag inte ska sätta så höga krav och förväntningar på mej själv. Jag försöker göra mitt bästa.
Men det viktigaste är ändå att jag mår bra.
Betygen är inte lika viktiga.
Jag ska klarar mej igenom gymnasiet levande och välmående.

Jag försöker att inte ta åt mej när ni saker. Saker som sätter press på mej.
Pressen jag sätter på mej själv räcker.
Att folk har en viss uppfattningen om mej, det är väl klart dom har, man har en uppfattning om alla. Men när man lär känna någon och märker att den uppfattningen inte är helt rätt behöver man ju inte säga "det trodde jag inte alls om dej". Utan att tänka det för sej själv. Fast det beror på vad det är.
Allt är så komplicerat.
Jag vill vara med dej. Jag vill att allt ska funka.

Tack karin. ♥


Du är där, och jag här.
Och du där, du är borta.
Var är du ?


Det är en lång väg ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0