Where is the misteltoe?


En dag när allt bara känns tungt. när allt man vill är att ligga under täcket och mysa med sin närmsta.
Kanske dricka varm choklad eller en kopp te.
Inte prata utan bara vara.
Så där som vi brukar göra.
Ord är överflödiga då känslorna är starka.
Starka blev våra kvällsmackor igårkväll.
Igårkväll tände jag och Felix miljoner ljus och myste, vi besökte också stereofisk.
Stereofisk i Immanuelkyrkan, Rådmansgatan.
Rådmansgatan kommer innan Hötorget.
Vid Hötorget ligger Kungshallen.
Molly jag behöver en sådan fredag.
Snälla jag försöker.
Jag ville krama dig föralltid igårkväll när ni skulle gå.
För att visa att jag behöver dig.
Du kramades knappt och gick sen.
Jag kände mig så tom.

Denna dag när allt bara känns tungt måste jag plugga.
Viljan och orken finns inte. Det är alltså omöjligt. Skolan kräver så mycket och jag bara gör mindre och mindre av det dom säger åt mig. Om dom sa mindre skulle jag kanske göra mer ?
Om jag gör mer skulle det då vara bättre ?
Knappast.
Jag vill leva.
Nu.
Please stay young.
Stay with me.
Jag vill dricka te hela natten och prata.

Åh.



"May it be a light for you in dark places, when all other lights go out."


Kommentarer
Postat av: Fred

Menar det, det är så mycket skola just nu... Te hela natten vore nåt.

Fett rp föresten ^^

2007-12-10 @ 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0