Kärlekens helg.


 
   Fredag. 
Jag och felix fikar på Café 60 och åker sedan hem till mig där min mormor finns från Norrland.
Mamma lagar middag och senare äts efterrätt. Glass med chokladsås och hallon. Myspys.
Felix du är min gud.
  Lördag.
Min underbara pojkvän åker hem till sig och jag åker till Gamla stan med mormor och pappa. Lilla mamma är sjuk.
Vi kollar på julmarknaden och trängs, sedan går vi till t-centralen och åhlens. Jag försöker hitta julklappar, men jag har lite planer i alla fall. Mormor köper kläder och vi kollar på Nks julskyltning. Drömjulafton.
Det är väldigt kallt och vi köper korv och åker hem. Jag åker hem till felix och myser.
Senare åker vi in till staden igen och äter. Vi träffar alla på woken.
Och teater it is. Molly vår älskade vän bjuder oss på teater. Rock n' roll.
Ebba Molly Sara Jessica Karin Johan Rebecka Felix Madde
Intressant, tung, komplicerad, politisk, rolig, bra musik, skickliga skådespelare.
Efteråt försvann Ebba iväg och vi begav oss till Fåtöljen på söder. Mitt favoritcafé förut. Nu har dom byggt om, men det är mysigt och gott.
Och särskilt trevligt när man sitter vid fönstret och kan se alla spännande människor ute på götgatan.
Vi satt där och hann med att få ett flertal tillsägelser.
Jag spenderade natten hos felix. Du är så mysig.
   Söndag.
Och på morgonen åt vi adventsfrukost och hade det härligt.
Jag älskar dig så mycket, och det vi har är så vackert. Alla minnen. ♥
Vi pluggade och åkte sedan hem till Martin och hans flickvän Ebba från Göteborg var där. Vi drack te och konverserade, sen blev det poker och roliga youtube-klipp.

Det har varit en underbar och händelserik helg med mycket mys. Det saknas bara varm choklad och snö. Och kanske jullov och julklappar. (a)


Wish you were here.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0