All these voices I hear in my mind. All these words.



You.

Ebban har tagit denna vackra bild (jag hoppas att det var okej att jag lånade den).
Vad vore väl ett liv utan Ebba ?


Igår regnade det sten, stora och små. En del träffade mig och det gjorde ont.
Men vissa träffade också dig och det var mitt fel. Jag menar inte att göra dig illa, jag vill dig väl.
Om jag vore en sten skulle du vara sköldpaddan som klättrade upp på mig.
Om du vore en stjärna skulle jag resa ut i rymden, till dig.
Jag är en människa som är lite lätt missförstådd men du förstår.
Du är en vacker människa som jag älskar att iaktta.

Min inspiration är inte riktigt här. Men snart är Felix här.
Ikväll ska vi till Calle Svensson.
Igår var jag hos Ebba och på morgonen umgicks jag med kusinerna. Precis som under juldagarna innan.
Farmor är så söt och liten
Sitter där och dinglar med benen.

Det är så skönt med lov. Och det känns som om när skolan börjar så ska vi gå i Aba.
Älskade Aba.

image20

En gång för länge sedan.
Eller inte så värst länge om man tänker på det.
Jag saknar det. Inuti är det lite tomt.
Jag känner för att kasta sten.



Kommentarer
Postat av: Anonym

det där är världens vackraste bild.

2007-12-28 @ 19:52:46
Postat av: Jessepesselingonprutt

HÄR REGNAR DET STEN

2007-12-29 @ 14:23:15
Postat av: Madde.

Du är en sten! =)

2007-12-30 @ 16:15:03
Postat av: Jessepesselingonprutt

Nämen Madde :c Även om jag är en sten så har jag faktiskt känslor, och jag gillar inte att folk påpekar så uppenbara saker. Det är avtändande.

2008-01-01 @ 16:03:20
Postat av: han som gillar dej

du är söt! den sötaste faktiskt!

2008-01-01 @ 22:52:38
Postat av: Hon som skriver.

Jessica plutt, tur för dig att du är söt.

Du där som gillar mig, jag gillar dig jättemycket.
Jag vet att du är den sötaste och du är helt perfekt för mig.
Kärlek till dig!

2008-01-02 @ 10:18:09
Postat av: Erik/Magnus/Viking

Jaa ABA! Fast det går ju bara borgare där! Tur att man har blivit vänster sen man började på Frysen! Mehehehe ha det gött Madde! :D

2008-02-03 @ 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0